• keukenbrand 9
  • keukenbrand 10
  • keukenbrand 8

Magnetron oververhit

UDDEL    -    Zaterdagmiddag 31 oktober kwam er bij de brandweer Uddel om 16.14 uur een melding van een keukenbrand aan de Grote Geezenhegge 15 in Uddel. Bij aankomst van de brandweer bleek dat er een magnetron waarschijnlijk oververhit was geraakt. Van de bewoners was op dat moment niemand aanwezig. De buurvrouw rook een vreemde lucht en hoorde de brandmelder afgaan. Dankzij deze oplettende buurvrouw kon de schade beperkt blijven.

In de magnetron stonden potjes met honing. De magnetron was aangezet op 35º, volgens de bewoner van het huis, die zelf weer snel naar was gekomen na de brandmelding.

Naar de preciese oorzaak zal nader onderzoek worden gedaan.





Plaats een reactie


Laat een bericht achter

  • Over ons

    Uddel.info is een site waar je het heden en verleden over Uddel kunt vinden. De ondernemers uit Uddel staan erop. De meesten met een link naar de site van het desbetreffende bedrijf.

    Het verenigingsleven mag natuurlijk niet ontbreken. Verder de verschillende instanties, zoals, brandweer, gezondheidszorg, kerken en scholen.

  • Twitter

  • Facebook

203